תקנון ומידע על המנוי

תקנון / חשוב לדעת:

  1. 1. מנוי התיאטרון כולל 5 הצגות קבועות + 1 כרטיס בחירה פתוח מתוך רפרטואר מגוון של הצגות ומופעים (חלק ממופעי הבחירה הינם בתוספת תשלום).
    2. הטבה מיוחדת למקדימים להירשם, עד למילוי הסדרות הקיימות או עד ה-15.7.19 המוקדם מבניהם: 3 הצגות *לבחירה מתוך סדרות תיאטרון ההיכל + 3 סרטי קולנוע *לבחירה בתוך סדרת טרום בכורה / קולנוע ערב
    *לבחירה בטרקלין/יציע על בסיס מקום פנוי, למימוש ההטבה יש ליצור קשר עם מוקד המנויים. תוקף ההטבה למימוש עד 31.08.2020 בלבד. הטבות שלא ינוצלו עד ל31.8.2020 לא ניתן יהיה לממשם בעונה הבאה. לא יינתן החזר בגין הטבות ששוריינו ולא מומשו. ניתן לרכוש עד 6 מדבקות חניה במחיר מוזל.
    3. הצגות הסדרה ניתנות להחלפה מתוך מגוון הצגות תיאטרון, בתיאום טלפוני (אך לא במקומות הישיבה הקבועים שלכם). מועד תחילת החלפת ההצגות: 01.10.19
    4. בחוברת שתשלח אליכם מפעם לפעם או בתיק לקוח שלכם באתר היכל התרבות, תדעו את תאריכי ההצגות הקבועות ואת אלו שהזמנתם.
    5. בעונה 2019-20 יחכו לכם כרטיסי מנוי חדשים בקופות ההיכל. יש לשמור על כרטיס המנוי החדש לעונות הבאות. יש להביא לכל הצגה את כרטיס המנוי עימו תכנסו להצגות הסדרה שלכם. במידה ועשיתם שינוי בתאריך / מיקום יש לגשת לעמדת חלוקת הכרטיסים.
    6. תוקף המנוי לעונה 2019-20 הינו עד 31.08.2020, נצלו את ההצגות והמופעים שבמנוי עד למועד זה.
    הקפאת מנוי במקרה של אבל / בעיה בריאותית תינתן לתקופה מוגבלת לשנה בלבד.
    7. אנו מתחילים הצגות בזמן: כדי למנוע אי נעימות ועמידה בתור, כדאי להקדים ולהגיע כחצי שעה לפני תחילת ההצגה. המאחרים יופנו לטרקלין/יציע ויתפסו את מקומותיהם רק בהפסקה באם תהיה. לא תתאפשר כניסה לאולם לאחר סגירת הדלתות ותחילת המופע. יש להישמע להוראות הסדרנים. לא יינתן פיצוי בגין איחור למופע.
    8. מדיניות ביטול עסקה: ביטול עסקה יעשה בתוך 14 יום מיום ביצוע העסקה ובלבד שהביטול האמור יעשה לפחות 7 ימים לפני מועד ההצגה. דמי ביטול העסקה בשיעור 5% ממחיר העסקה, או 100 ₪ הנמוך מבניהם ע"פ החוק.
    9. החלטתם לבטל / לשנות מועד, אנא עשו זאת 48 שעות לפני מועד ההצגה, אחרת נאלץ לחייב את כרטיס המנוי שלכם. הכרטיסים למועד אחר יהיו על בסיס מקום פנוי בלבד ולא על בסיס המקומות הקבועים שלכם. במהלך עונת המנוי הנוכחית בלבד ובהתאם לסוג ההצגה. ניתן להזמין ביום ההצגה החל מהשעה 12:00. יש ליידע את מחלקת המנויים על ביטול או שינוי בטלפון 3701*
    10. לא ניתן לבטל עסקאות שנרכשו באמצעות כרטיס מסוג DIRECT
    11. בית הקפה בהיכל עומד לרשותכם לפני ההצגה / בהפסקה. לא תתאפשר כניסת קהל לאולם עם דברי מאכל ושתיה.
    12. למנויי ולרוכשי כרטיסים בהיכל התרבות, יום לפני ההצגה נשלחת עבורכם הודעת SMS המציינת את מועד ההצגה. ההיכל אינו מתחייב לשלוח מסרונים תמיד ובכל מקרה האחריות על הנוכחות באולם במועד שנקבע היא על הצופה בלבד.

ההרשמה כמנוי וכלקוח רוכש כרטיסים בהיכל התרבות , מאפשרת להיכל התרבות לשלוח מפעם לפעם הודעות מיוחדות ב-SMS ובמיילים. על מנת להסיר עצמכם מרשימת התפוצה, עליכם ליצור קשר עם מוקד המנויים בטלפון 3701* או במייל: manuim@htrl.co.il או להשיב במסרון את המילה "הסר". באפשרותכם גם להסיר את עצמכם מרשימת התפוצה במיילים ע"י לחיצה על הכפתור "להסרה לחץ כאן" הנמצא בתחתית הדף.
13. אובדן כרטיס מנוי: במקרה של אובדן כרטיס מנוי, יש להודיע לשירות הלקוחות של ההיכל. ללא כרטיס המנוי לא נאפשר כניסה לאולמות המתחם. אובדן כרטיס מנוי מכל סיבה שהיא יחויב בתשלום של 20 ₪ .
14. מנוי הילדים כולל 4 הצגות קבועות + 1 *הצגת בחירה + כרטיס כניסה לסרט ילדים + **שובר לארוחת ילדים במסעדת DEDA
*לבחירה מתוך הצגות תיאטרון הילדים | להצגות אמרגן תיתכן תוספת תשלום I כל ילד חייב בכרטיס
**שובר מתנה לילד עד גיל 10, למימוש בסניף ראשל״צ בלבד בכפוף לתקנון המסעדה.
15. הסדרים עם מקומות עבודה: להיכל הסדרים עם וועדים וארגונים רבים, אנו ממליצים לבדוק עם נציגות שירות הלקוחות באם לארגון קיים הסדר עם ההיכל. על מנת לקבל וליהנות ממבצע 6+6, עליכם לפנות בנוסף למקום עבודתכם גם לשירות הלקוחות בהיכל עד ה-15.7.19 ולשריין את מקומכם. זאת גם אם ההרשמה בארגון מתחילה מאוחר יותר.
16. כרטיסים מוזלים: מנויי ההיכל נהנים מרכישת כרטיסים מוזלים למופעים ולהצגות המתקיימים בהיכל. אם הנך מנוי נא הקפד לציין זאת במעמד הרכישה.
17. לתשומת ליבכם, חלק ניכר מהמופעים המתקיימים בהיכל שייכים לאמרגנים או משרדי כרטיסים פרטיים השוכרים את האולם ומעבירים למכירה בהיכל כמות מוגבלת של כרטיסים.
18. אין הנהלת ההיכל אחראית לתכנים בהפקות פרטיות / מופעי אמרגן ולאיכותן.
19. יש לכבות את המכשירים הסלולריים עם כניסתכם לאולם.
20. חל איסור מוחלט לצלם תמונות / ווידאו ללא אישור מפיקי האירוע והנהלת ההיכל.

21. שמירת מקומות ישיבה למנויים מעונת 2018-19 עד לתאריך 30.9.19 בלבד.
22. בהיכל פועל מיזוג בכל ימות השנה, אנו ממליצים להצטייד בלבוש מתאים.
נגישות ושירותים מיוחדים
•אוזניות שמע - לרשותכם אוזניות שמע אותן ניתן לקבל בהשאלה בערב ההצגה, בלובי התיאטרון
כנגד הפקדת תעודת זהות וחתימה על מסמך המאשר שבמקרה של אובדן אוזנייה או כל חלק
ממנה (סוללה) ניאלץ לגבות תשלום בעבור האוזנייה.
• נגישות לנכים: חניית נכים, מעליות, שירותי נכים, מקומות מיוחדים לכיסאות גלגלים וכד'.
• אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לאפשר גם לאנשים עם מוגבלות ליהנות מחוויית בילוי נעימה,
עצמאית, מכובדת ושוויונית צוות ההיכל ונותני השירות עברו הדרכה למתן שירות נגיש.

 

שומרים על קשר ONLINE עם היכל התרבות ראשון לציון:

אתר האינטרנט www.htrl.co.il

ניתן לרכוש כרטיסים online ללא עמלה.

מופעים שנקבעים לאחר הדפסת החוברת וכן עדכונים שוטפים מתפרסמים באתר.

עקבו אחר הפרסומים.

 

מחלקת מנויים ושירות לקוחות עומדת לרשותכם:

בימים א'-ה' 09:00-19:30 I יום ו' 09:00-13:00

הקופה פתוחה עד תחילת מופע הערב ובמוצ"ש לאחר צאת השבת

3701* חייגו עכשיו ואתם מנויים